Jak zostać lepszym człowiekiem

Wszyscy chcemy być najlepsi, ale wiele osób zastanawia się, czy rzeczywiście można stać się lepszym człowiekiem, gdy jest się dorosłym. Odpowiedź brzmi „tak”. Zawsze są sposoby, aby się poprawić. Ta odpowiedź prowadzi jednak do większej ilości pytań.

Jaki jest najlepszy sposób, aby stać się lepszym człowiekiem? Jaki jest najprostszy sposób? I jakie są najważniejsze aspekty własnej osoby, nad którymi należy pracować? Biorąc pod uwagę własne samopoczucie, jak również najlepsze interesy innych, oto kilka najważniejszych sposobów, aby stać się lepszym człowiekiem.

Pozwól odejść gniewowi

Wszyscy doświadczamy gniewu w naszym życiu. Niekontrolowany gniew może jednak powodować problemy w naszych związkach, a nawet w naszym zdrowiu.1 Wszystko to może prowadzić do większego stresu i dodatkowych problemów, komplikując życie i uniemożliwiając nam bycie najlepszymi sobą. Dlatego tak ważne jest, aby nauczyć się radzić sobie z gniewem i w końcu pozbyć go, aby stać się lepszym człowiekiem.

Odpuszczenie złości nie zawsze jest łatwe. Ale pierwszym krokiem jest nauczenie się, jak rozpoznawać złość i wiedzieć, co robić, kiedy czuje się złość w swoim życiu.1

Rozpoznanie gniewu jest często proste, jeśli postarasz się zauważyć, kiedy czujesz się zdenerwowany i zdecydujesz się poradzić sobie z tym uczuciem, a nie zaprzeczać mu lub rzucać się na innych jako sposób na radzenie sobie z nim. Skoncentruj się na zauważeniu, kiedy czujesz się zły i dlaczego, i wiedz, że istnieje różnica między uczuciem złości a działaniem na tę złość. Następnie poznaj swoje opcje.

Możesz zmienić swoje przekonania na temat tego, co sprawia, że jesteś zły. Może się to udać, jeśli dowiesz się więcej o sytuacji, a nawet przypomnisz sobie, że mogą być rzeczy, których jeszcze nie wiesz.

Przypomnij sobie, że może ta osoba, która odcięła cię od ruchu ulicznego, była rozproszona przez coś, co stanowiło wyzwanie w jej własnym życiu. Jeśli przyjaciel wydaje ci się być niegrzeczny, zapytaj o to, jak minął jego dzień i dowiedz się, czy jest coś więcej, czego ty nie wiesz.

Możesz również skupić się na tym, jakie są twoje „wyzwalacze gniewu” i wyeliminować je w miarę możliwości. Na przykład, jeśli czujesz się sfrustrowany i zły, gdy musisz się spieszyć, popracuj nad tym, aby zrobić więcej miejsca w swoim harmonogramie (nawet jeśli oznacza to, że nie mówisz nic więcej) i spróbuj wyeliminować ten wyzwalacz. Jeśli jakaś osoba cię rozzłości, postaraj się ograniczyć jej rolę w twoim życiu, jeśli nie uda ci się najpierw z nią porozmawiać.

Ważne jest również, aby nauczyć się uwalniać od urazy i szczątkowej złości z każdego dnia. Nie budzisz się z urazą z poprzedniej nocy, jeśli możesz jej pomóc. Skup się na przebaczeniu, nawet jeśli oznacza to, że nie pozwalasz, aby ktoś, kto cię skrzywdził, odegrał ważną rolę w twoim życiu. Kiedy zostajesz w tej chwili tak bardzo, jak to tylko możliwe, staje się to łatwiejsze.

Praktyka odstresowująca jak medytacja może także pomóc ci pozwolić iść złość.1 Skup się na uwolnieniu holdingu, który przeszłość może mieć na tobie. Umieszcza twój uwagę aktualny moment i ja staje się łatwy unikać przeżuwanie i zostawać w dobrym miejscu.

Utworzonych artykułów 1

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zacznij wpisywać wyszukiwane hasło powyżej i naciśnij Enter, aby wyszukać. Naciśnij ESC, aby anulować.

Wróć na górę